טיפולים בהרדמה כללית

במקרים של חרדה דנטלית קיצונית, יש לנו פתרון היכול לשנות את חווית הטיפול, החל בשימוש בנייטרוס אוקסוד ("גז צחוק"), סדציה-טשטוש עמוק ועד הרדמה מלאה. *הנ"ל מבוצעים ע"י רופא מרדים מומחה

על ההרדמה הכללית

ההרדמה הכללית מומלצת לבעלי רמת חרדה קיצונית שאיננה מאפשרת קבלת טיפול באילחוש מקומי, לבעלי רפלקס הקאה מוגבר, לבעלי מומים קשים ההופכים טיפול דנטאלי שגרתי לבלתי אפשרי וגם לבעלי בעיות כגון אפילפסיה.

ישנם גם מצבים בהם המטופל אינו סובל כלל מבעיות של חרדה אבל עיסוקיהם אינם מאפשרים להם "למשוך" את זמן הטיפול על פני פגישות רבות ולכן ניתן בטיפול אחד לבצע עקירות רבות, הרמת סינוס במידת הצורך, שתלים מבנים והתאמת גשרי אקריל זמניים. בסיכום, המטופל יכול לצאת מהמרפאה עם שיקום כללי זמני ברמת דיוק ואסתטיקה גבוהים.

הטווח של טיפולי שיניים המתבצעים תחת הרדמה כללית הוא רחב ביותר: החל מסתימות, טיפולי שורש, עקירות כירורגיות, ניתוחי חניכיים, וכלה בהרמת סינוס, השתלת עצם והשתלות דנטליות.

ד"ר מוטי קוטלר ימוסמך ע"י ממשרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית.

סוגי ההרדמה בשימוש בטיפולים שאנו מבצעים הם שניים:

  • סדציה באמצעות גז צחוק: השימוש בגז צחוק (נייטרוס אוקסיד מעורב עם חמצן) נעשה כבר הרבה שנים בטיפולי שיניים לילדים וגם למבוגרים. המטופל שואף את התערובת של גז וחמצן דרך הפה, מרגיש באופן כמעט מידי רגיעה ולא מרגיש כאב למרות שהוא ממשיך להיות בהכרה מלאה במשך הטיפול. לא נדרשת התאוששות לאחר השימוש
  • סדציה עמוקה/טשטוש: הסדציה העמוקה מתבצעת על ידי צוות מורכב מרופא מרדים, רופא השיניים המטפל בפציינט הנמצא תחת השפעה של הרדמה חייב להיות מוסמך לכך על ידי משרד הבריאות וסעייות רפואיות.

במרפאתנו מתבצעים טיפולי שיניים תחת הרדמה בגז צחוק  ובטשטוש עמוק על ידי צוות מיומן ומנוסה. ד"ר מוטי קוטלר מוסמך על ידי משרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים תחת הרדמה.